Haluaisitko että yrityksesi olisi tunnetumpi? Kaipaatko sellaista tapaa mainostaa, joka tuo yrityksen asiantuntemuksen, palvelut ja osaamisen lähemmäs ihmisiä?
Natiivimainonta on kaupallisesti tuotettua, uutis- tai aikakausmediaan sulautuvaa sisältöä. Natiivimainonta on tutkitusti tehokasta ja saat sen avulla kiinni lähes kaikki suomalaiset tuttujen, turvallisten ja rakastettujen suomalaisten medioiden kautta.
Digissä natiivimainos koostuu kahdesta eri osasta: ohjaavasta elementistä medioiden mainospaikoilla sekä uutis- tai aikakausmediassa sijaitsevasta sisällöstä, johon mainos ohjaa. Sisältö voi olla niin artikkelimuotoinen kuin video- tai audiosisältökin.
Joskus natiivimainonnasta puhutaan myös artikkelimainontana.
Printissä natiivimainos sulautuu lehden muihin sisältöihin ja sieltä se myös huomataan: printtinatiivin keskimääräinen huomioarvo on 74 %. Noin seitsemän kymmenestä lukijasta kiinnittää siis natiiveihin huomiota.
Natiivimainonnassa yhdistyvät laadukas ja oivaltava sisältö, tehokas ohjaus sekä suosituimmat suomalaiset mediat. Natiiviartikkeli on yksi ainoista mainosmuodoista, jonka lukija valitsee itse kuluttavansa. Tämä näkyy myös lukuajoissa: natiivien parissa viihdytään useampi minuutti, mistä syntyy natiiviartikkelien teho ja voima. Natiivimainonnan avulla voit kiinnittyä laajempiin teemoihin ja ilmiöihin sekä tarjoat lukijoille aitoon tutkimustietoon pohjautuvaa sisältöä.
Kaikkea ei tarvitse (tai edes kannata) tehdä itse. Sanoman natiivimainontaan erikoistunut tiimi saa sisältösi soimaan median mukaisesti. Kun natiivisisältö tuotetaan Sanomalla, tulokset puhuvat puolestaan. Koko tuotanto onnistuu avaimet käteen -periaatteella nopeasti ja mahdollisimman helposti.
Mitä korkeampi median uskottavuus on, sitä korkeampi myös natiivimainonnan uskottavuus on. Sanoman medioissa mainoksesi on aina turvallisessa ympäristössä.